نرم افزار عکس برداری سریع Fast Burst Camera 4.5.8 – اندروید

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 32
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 32
  • بازدید این ماه : 1264
  • بازدید سال : 10530
  • كل بازديدها : 161901
  • 3.138.122.4
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

توسط نرم افزار بسیار سریع Fast Burst Camera می توانید در هر ثانیه ۳۰ عکس با دوربین گوشی خود تهیه کنید! این نرم افزار سریع ترین نرم افزار عکس برداری برای اندروید است و برای عکس برداری از سوژه هایی مثل مسابقات ورزشی که دارای سرعت هستند بسیار مناسب است. شما می توانید از سوژه مورد نظر خود چندین عکس تهیه کنید و بهترین عکس را انتخاب کنید و یا با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس، عکس های گرفته شده را تبدیل به عکس متحرک گیف کنید. برای اجرای این برنامه نیازمند آندروید ۲.۲ و یا بالاتر هستید .

 

Fast Burst Camera 4.5.8 نرم افزار عکس برداری سریع Fast Burst Camera 4.5.8 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1323
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:9

شاید شما نیز دوست داشته باشید میکس ها و ویرایش های دلخواه خودتان را برروی موزیک های مورد علاقه ی خود اعمال کنید . G-Stomper Studio ابزاری است قدرتمند برای ساخت موسیقی که به طور کامل برای استفاده در محیط اندروید بهینه سازی شده است . این برنامه شامل مجموعه قابلیت های مختلف می باشد. ترتیب سنج بر اساس ماشین درام/Groovebox، سینتی سایزر مدلسازی آنالوگ (VA-Beast)، یک پلی فونیک + یک مونوفونیک Step Sequencer برای ملودی ها، یک Track Grid Sequencer برای بیت ها، یک صفحه کلید پیانو، ۲۴ درام پد، افکت راک(Rack)، یک Master Section، یک میکسر خط و یک تنظیم الگو/آهنگ زنده از ابزارهای این نرم افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

G Stomper Studio 3.1.1 نرم افزار ساخت موزیک G Stomper Studio 3.1.1 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
650
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:52

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

GoneMAD Music Player v1.6.0 نرم افزار پخش موسیقی GoneMAD Music Player v1.6.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
909
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:46

یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . پشتیبانی از انواع فایل ها مثل موزیک، ویدیو، عکس، برنامه و هرچیز دیگری، دانلود را بسیار آسان می کند. این نرم افزار قادر است دانلودها را در همان موضعی که بار آخر قطع شده است دوباره از سر بگیرد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ادامه خودکار دانلود به هنگام اتصال مجدد اینترنت، تشخیص لینک های موجود در مرورگرها، استفاده و کاربر آسان اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Loader Droid download manager 0.9.9.7 نرم افزار دانلود منیجر Loader Droid download manager 0.9.9.7 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
634
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:2

یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، نرم افزار فوق یکی از سریع ترین برنامه های عکاسی و فیلم برداری است که علاوه بر این که یک دوربین با کیفیت و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی گجت شما است به شما امکان تدوین فیلم های و ویرایش تصاویر گرفته شده را میدهد. جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری ، تصویربرداری بدون صدا ، گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ از ویژگی های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Quick Camera Pro 1.0 نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
617
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:28

یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
908
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:11

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است تا گوشی خود را گم کرده باشید ؟ با استفاده از نرم افزار Wheres My Droid می توانید به آسانی اسمارت فون اندرویدی گم شده خود را پیدا کنید! این برنامه با به صدا در آوردن زنگ دستگاه در حالت حداکثر کاربر را از محل دستگاه مطلع میکند. البته اگر دستگاه شما در مکان دورتری از شما قرار داشته باشد، این اپلیکیشن توانایی ارسال مختصات GPS و لینک نمایش مکان دستگاه در Google Maps را نیز داراست که قابلیتی بسیار کاربردی به شمار میرود. پیدا کردن تلفن با استفاده از پیامک، قابلیت نمایش موقعیت کامل گوشی، عدم مصرف باتری و برخی دیگر از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Where%27s My Droid v5.2.0 نرم افزار پیدا کردن گوشی گمشده Wheres My Droid v5.2.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1069
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:51

با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید .مجموعه ای از افکت های هنری و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید . با داشتن این برنامه می توانید هنگام عکسبرداری برروی تصاویر خود افکت های کلاسیکی را اعمال کنید . توجه داشته باشید که پس از ویرایش تصاویر این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

PhotoWonder 3.1.8 نرم افزار جذاب کردن عکس ها PhotoWonder 3.1.8 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1427
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:1

یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Oscilab 1.0 نرم افزار تدوین فایل های صوتی Oscilab 1.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
2147
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:43

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Multitasking Pro v1.76 کار با چند نرم افزار بصورت همزمان Multitasking Pro v1.76 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1588
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:42

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید